با سپاهان Ùˆ استقلال صحبت كرده‌ام اما چيزي معلوم نيست

 با سپاهان و استقلال صحبت كرده‌ام اما چيزي معلوم نيست




 

 


با سپاهان و استقلال صحبت كرده‌ام اما چيزي معلوم نيست


تاریخ : دوشنبه ،
8 شهریور 1389

هافبک تيم ملي فوتبال ايران گفت: مدير يرنامه‌هايم با استقلال و سپاهان صحبت کرده و تا 24 ساعت آينده وضعيتم مشخص مي‌شود.


آندرانيک تيموريان در مورد آخرين شرايطش اظهار داشت: بعد از تمريناتي که با بلکبرن در کشور انگليس داشتم 10 روز است که به ايران بازگشتم.

وي ادامه داد: کارم در حال قطعي شدن با بلکبرن بود که متأسفانه به دليل عدم حضور در 75 درصد بازي‌هاي تيم ملي نتوانستم پروانه کار دريافت کنم.

تيموريان با اشاره به اينکه تنها عامل به توافق نرسيدنم با بلکبرن همين مورد بود؛ درباره حضورش در تيم‌هاي داخلي گفت: مديربرنامه‌هايم در حال مذاکره با باشگاه‌هاي داخلي است تا بهترين گزينه را انتخاب کرده و در فصل جاري فوتبالم را در ايران ادامه دهم.

وي در مورد شايعات مربوط به پيوستن به سپاهان يا استقلال تأکيد کرد: مدير برنامه‌هايم با اين 2 باشگاه صحبت کرده است. فعلا حرفي نمي‌زنم و تا موقع روشن شدن وضعيتم، ترجيح مي‌دهم اين موضوع سربسته باقي بماند. هر زماني که نام تيمم مشخص و کارهاي نهايي انجام شود اعلام خواهم کرد.

تيموريان گفت: مي‌خواهم علاوه بر حضور در تيمي که به آن مي‌پيوندم، از لحاظ اخلاقي نيز به باشگاه فوق کمک کنم و اين مورد چيزي است که در ذهنم پس از بازگشت به اروپا وجود دارد.

تيموريان با اشاره به اينکه چند فصل در فوتبال ايران بازي کردم و تجربه خوبي دارم؛ افزود: 2 تيمي که در حال مذاکره هستم از سرمربيان بزرگي برخوردار هستند و بازيکنانش‌ نيز از دوستانم هستند.

وي در مورد شکل گرفتن دوباره زوج مجتبي جباري و تيموريان اظهار داشت: براي انتخاب تيمم بايد ببينم شرايط چه پيش مي‌آيد. جباري از دوستان صميمي من است و از رده جوانان با هم بوديم اما بايد ببينيم خواست خدا چه خواهد بود.

تيموريان در مورد شايعات مربوط به مبلغ قراردادش گفت: صحبتي از طرف شخص من نشده و مديربرنامه‌هايم در حال پيگيري است.

وي با اعلام اينکه تا 24 ساعت آينده تيمي که با آن قرارداد مي‌بندم، مشخص خواهد شد؛ در مورد شرايط اردوي تيم ملي گفت: شرايط اردو خيلي خوب است و بازيکنان با صلاحديد کادرفني در تيم ملي حضور دارند تا محک بخورند.

تيموريان يادآور شد: تيم‌هاي خوبي براي بازي‌هاي دوستانه انتخاب شده‌اند و ديدار با تيم‌هاي کره‌جنوبي و چين مي‌تواند به ما کمک زيادي کند.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل